Wednesday, October 5, 2016

Online Marketing

Trust, Premium Supply en doeltreffendheid, "Nick Hugh, Yahoo se hoof van reklame-oplossings, oor hoe dit sal onderskei Yahoo Ad Exchange Met die onlangse nuus van vertrek Yahoo UK MD James Wildman se net tien dae later het gevolg met die nuus van dreigende afvalligheid sy opvolger Stuart Flint se Microsoft, is dit 'n wankelrige begin om die jaar vir Yahoo. 'Big Data as 'n kuur Alle moet versigtig hanteer word' Big Data - Wat beteken dit werklik Vir Digital Marketing? Robert Webster, Crimtan hoof produk beampte, ontleed een van die gewoel frases van die oomblik, en bespreek hoe groot data kan gebruik word in 'n transformerende manier. Chris Brown, Team Lead, Double Performance Products in Australië, Suid-Oos Asië NZ bespreek die Ad Exchange Direkte Deals Offering Chris Brown is span lei by Double Performance Products in Australië, Suid-Oos Asië en Nieu-Seeland. Hier bespreek hy die vordering wat gemaak is deur die Double advertensie Exchange in die streek, tydraamwerke om toe mobiele en video inventaris beskikbaar gemaak sal word en die onlangse Direkte aanbiedings van stapel te stuur. Sprekers bevestig word vir ATS Sydney; Early Bird Kaartjies nou te koop vir Full Day gebeurtenis op Dinsdag 13 Maart Yuzo Tanaka bespreek die D. A.Consortium vennootskap met Adnetik, want dit begin met haar nuwe handelsmerk lessenaar in die Japannese mark Mnr Yuzo Tanaka, uitvoerende beampte, D. A.Consortium Inc. (DKK) praat oor die onlangse bekendstelling van DKK se "Trading Desk. Hier bespreek hy die onlangse vennootskap met Adnetik en hoe dit aanlyn bemarking strategieë om programmatiese koop en RTB groei in die Japannese mark sal voorsien. Vicki Lyon, Besturende Direkteur, SpotXchange Australië APAC op DVD Ad Markte groei in Mobile Video Advertising Vicky Lyon, SpotXchange se besturende direkteur Asië Pac bespreek hul onlangse bekendstelling en oor wil die go-to video advertensie mark in Australië en die streek APAC geword. James Simmons, MATCH Media Direkteur, op wat Australië se grootste private Media Agency, Kader-up 'n advertensie Trading Desk, The Art of Advertising Hoe advertensie netwerke moet aanpas Or Die Kevin Huang, uitvoerende hoof Pixel Groep, bespreek merk adverteerders, gebrandmerk vermaak en mobiele Video Soos sleutelgroeigebiede in APAC Kevin Huang is uitvoerende hoof van Pixel Groep. Hier Huang gee 'n insig in Pixel Groepe premie webwerf rep besigheid en hoe dit die verskaffing merk adverteerders met premie oplossings. Nywerheid Group gevorm om te help om die ontwykende Jaar mobiele Google, Microsoft en die Verenigde Koninkryk mobiele operateur gesamentlike onderneming Weve is onder maatskappye probeer om oorwinning oor meer merk te spandeer in die berugte lastig mobiele vertoon advertensie mark met die vorming van 'n bedryf werkgroep wat van voorneme is om verdere begrip van die twee opkomende sektore versprei. Die opheffing van die deksel op die Pandora's Box van Brand Veiligheid Caspar Schlickum Eise Nuwe Rol Te midde van Xaxis, 24/7 Media Samesmelting Xaxis het die volle integrasie van 24/7 Media te skep "die wêreld se grootste" programmatiese uitrusting aangekondig, met Caspar Schlickum word verhef tot die nuutgeskepte rol van EMEA uitvoerende hoof, kroon 'n reeks van 'n hoë-vlak beweeg binne die WPP handel lessenaar.


No comments:

Post a Comment