Tuesday, October 18, 2016

Toronto, Kanada - Student Getuigskrifte

Toronto, Kanada - Student Getuigskrifte Lees wat ons studente sê: 4.8 sterre - wat gebaseer is op 21 resensies & Ldquo; Sterk, positiewe energie in die plek. Personeel en studente was gelukkig en positief. Groot leeromgewing te wees in & rdquo. Tracey Read. November 2015 & Ldquo; geleer word van 'n ervare handelaar is die beste waarde tot leer & rdquo. Lina Tersigni. September 2015 & Ldquo; Vir almal wat ernstig is oor 'n belegging en / of handel vir 'n lewe, ek wil die OTA skool beveel. Die opleiding is gebaseer op die werklikheid van die markte en gedoen word deur diegene wat verstaan ​​hoe die markte regtig werk. Van die begrip van die speelveld te implementeer kernstrategieë, die inligting en strategieë geleer kom van dié "in die leer ken." Awesome ervaring tot dusver & rdquo!; Isak Martens. Julie 2015 & Ldquo; As daar enigiemand wat op soek is na 'n uitdagende nog baie winsgewend leerervaring, dan is dit vir jou. Die gereedskap wat beskikbaar is vir studente is so groot, jy nooit uit voel uitgelaat in die koue en studente-ondersteuning is slegs 'n e-pos weg & rdquo. Paul Stock. mag 2015 & Ldquo; Leer by die sentrum OTA is groot en dit is net beter as die tyd vorentoe beweeg. myself te omring met eendersdenkende mense is heeltemal awesome en dit is goed en absoluut amazing vir 'n nuwe handelaar & rdquo. Paul Stock. mag 2015 & Ldquo; Ek beveel aan enigiemand oorweeg om die handel in besigheid te gaan eerste na die OTA te kom. Dit is die enigste manier om die risiko's wat gaan word en hoe om dit suksesvol te bestuur te verstaan. & Rdquo; Alberto Zennaro. April 2015 & Ldquo; Ek is baie, baie bly om aangesluit OTA. Ek het besef ná twee tot drie dae van klasse wat die geld wat ek spandeer vir hierdie opleiding nie gaan afval. Dit het die potensiaal om my lewe te verander en ek is baie gemotiveerd om te werk in die rigting wat & rdquo. Sumesh Rajkarnikar. April 2015 & Ldquo; Een van die dinge wat ek besluit wat ek wou doen in 2015 was-beurs. Ek het geweet dat niks oor die aandelemark. Ek het ingeskryf vir Online Trading Akademie se 3 dag seminaar, nie net is hulle professioneel aangebied, maar die inligting is afgebreek in afdelings wat 'n beginner soos ek in staat gestel om te volg. Ek geniet die sessies en humor die opvoeder se. Soms was dit net mooi luister na sy aksent. Soos enigiets die moeite werd om te doen, is dit gaan tyd en geld te neem. Ek wat ingeskryf is in die volledige kursus na die seminaar en dis elke dollar die moeite werd so ver. Die kursus gee my 'n diep begrip van hoe die aandelemark werk en dit sal my 'n beter handelaar. "Ek sal julle sien op die vloer & rdquo. Paul Hamilton. Maart 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie se benadering en metodologie om aanlyn handel is 'n moet vir enige beginner of ervare handelaar op enige vlak. As jy werklik belangstel in die ontwikkeling van die reg grondslag om op te gaan en het 'n suksesvolle loopbaan in die handel is, Online Trading Akademie is die instelling aan dié nuwe reis begin. sukses langtermyn in die handel met OTA as 'n vennoot het jou persentasies van sukses aansienlik toegeneem; nie elders kyk of geld te spandeer op boeke by die winkel! Adrian Madden - Dundas, OP Kanada & rdquo; Adrian Madden. Maart 2015 & Ldquo; Toe ek die eerste keer na die inleidende kursus was ek regtig belangstel, en dan na die naweek loop en dit bevestig dit vir my. Ek is so opgewonde oor die begin van 'n nuwe loopbaan en met vryheid wat ek nie in die verlede gehad het. Ek sien daarna uit om 'n baie blink toekoms en ek is dit verskuldig almal Online Trading Akademie. Baie dankie & rdquo!; David Werner. Januarie 2015 & Ldquo; Almal moet leer om hul geld doeltreffend te bestuur. Dit maak nie saak of jy 'n hoërskool-student of 'n afgetrede persoon. Online Trading Akademie leer jy om dit te doen met ervare handelaars en 'n uitstekende ondersteuning. Vroeër of later moet almal die geld te belê. Is jy gaan om dit blindelings of met 'n bietjie kennis en rdquo doen?; Jimmy Lee. Januarie 2015 & Ldquo; Ek het altyd lief kom om OTA. Dit is baie inspirerend om 'n deel van 'n baie energieke groep mense wat werklik geniet handel wees. & Rdquo;


No comments:

Post a Comment