Friday, October 14, 2016

Online Media Handel Lessenaar

Wat is die toekoms van die agentskap handel lessenaar? Dit is die eerste storie in die "Nuwe Agency Model8221; reeks, wat geborg word deur PulsePoint ™, 'n next-gen ad tegnologie platform wat die wetenskap van die programmatiese fokus, verspreiding en optimalisering met die kuns van die inhoud bemarking versmelt. In 'n wêreld waar agentskap vergoeding voortdurend benoud, handel lessenaars bly 'n ligpunt. Hulle het gehelp om baie 'n beheermaatskappy klou terug 'n paar van die kantlyn hulle eens geniet. Maar as meer media programmaties is afgehandel, die langtermyn-toekoms van die gesentraliseerde handel lessenaar model kan hang in die weegskaal. 8220, na my mening, die vaardighede wat handel lessenaars is die ontwikkeling van data en tegnologie kundigheid, en die vermoë om te optimaliseer in reële tyd is almal werklik waardevolle vaardighede sover kliënte is bekommerd. Hulle moet gebruik word deur al die media kopers, 8221; gesê Jeremy Hlaváček, wat daarin geslaag advertensie tegnologie vennootskappe vir Varick Media Management voordat hy by die Weer Channel as sy vise-president van programmatiese. advertensie Meer en meer, blyk dit sin maak vir die kundigheid wat geslyp met handel lessenaar eenhede te versprei oor 'n media koop operasie, in teenstelling met wat in 'n aparte silo. Dit sou kliënt spanne nader aan waar hul advertensie dollars is eintlik bestee bring. 8220; Wat interessant vandag is hoe houermaatskappye whats werk met hulle handel lessenaars kan neem en toe te pas op hul groter infrastruktuur, 8221; bykomende Jay Sears, wat toesig oor handel lessenaar verhoudings vir advertensie outomatisering maatskappy Die Rubicon-projek, wat gister in bewaring gehou vir sy IPO. Van 'n kliënt perspektief, die gedesentraliseerde model blyk verkieslik. Hoekom moet hulle betaal vir 'n agentskap span om te beplan en te koop media van 'n handel lessenaar, net vir die handel lessenaar toe weer vir hulle vra om uit te gaan en koop dit van beurse? Hoekom cant hul agentskap spanne sorg vir alles? Geldig vrae, maar moenie jou asem net nog nie. Volgens Mac Delaney, hoof van handelsmerk verhoudings vir Publicis gehoor op aanvraag handel lessenaar, wat soort van desentralisasie is 'n lang pad af. Dit sal wees 8220; jaar, nie quarters8221; voordat agentskap spanne in staat is om effektief te kan gebruik programmatiese beplanning en vooruitskatting gereedskap uit te voer, te optimaliseer, te ontleed en rapporteer veldtogte sonder fout, het hy gesê. Vir agentskappe, dis waarskynlik 'n goeie ding. Solank as wat hulle kan verhoed dat die plasing van programmatiese kundigheid by die agentskap span vlak, dit bied hulle die geleentheid om 'n groter hap van kliënte dollar te neem deur met hul gesentraliseerde handel lessenaar eenhede stap in die vergelyking, ook. Hulle dont wil daardie situasie te verander as hulle dit kan help. 8220, sy oor die besigheid. Mense weet handel lessenaars is redelik winsgewend, en nadat hulle gekonsentreer in een groep sorg vir maksimum daardie geleentheid, 8221; Hlaváček gesê. Sears gehou soortgelyke standpunte. 8220; Trading lessenaars het 'n mooi sterk besigheid gebou, en op dieselfde tyd, 'n groot deel van die res van die advertensie-agentskap houermaatskappy besigheid is onder baie druk, 8221; hy het gesê. So het die handel lessenaar model van vandag sal voortleef solank houermaatskappye dit kan regverdig. In die kort termyn, Theres geen voordeel vir hulle om te duik in die ingewikkelde proses van opleiding en die integrasie van handelaars op die kliënt spanne, en blywende die hoofpyn en koste verbonde aan die verspreiding van tegnologie kundigheid en toegang regoor hul organisasies. Op die ou end is dit die kliënte wat die lot van die handel lessenaar sal besluit. Sommige adverteerders het reeds gekies uit en besluit om eerder hul eie in-huis vermoëns te bou, of vra hulle agentskappe om toegewyde handel spanne alleen te bou vir hulle. Kimberly-Clark, byvoorbeeld, didnt wil sy media-agentskap, Mindshare, te koop deur middel van sy suster maatskappy Xaxis. In plaas daarvan, dit het die agentskap personeel 'n toegewyde handel lessenaar. "Deursigtigheid was 'n groot faktor vir ons," Jeffrey Holecko, Kimberly-Clark se mediabestuurder vir die streek Noord-Amerika het onlangs aan Digiday. "Ons het nou volledige deursigtigheid oor alles, op al die costs.8221; Maar ander kliënte is minder bekommerd oor wat aangaan agter die gordyn, solank as wat hulle maatskappy se resultate te sien. Delaney dink die meeste kliënte sien waarde in 'n handel lessenaar tot hul beskikking, in teenstelling met die sien dit as 'n ekstra koste. 8220, ek glo kliënte hou van die idee dat daar 'n kundige span opgevolg deur die Lumascape vir hulle, 8221; hy het gesê. 8220; Kliënte sal uiteindelik besluit, van course.8221; "Het 1 betroubare verskaffer vir jou digitale strategie Media regoor Display, Facebook, Mobile Video" media Agencies Ons bemagtig in private besit media agentskappe om te groei Digitale Inkomstediens terwyl verheug jou kliënte. private Adverteerders Ons werk met private handelsmerke te help om toegang tot die wydste moontlike gehoor van vooruitsigte, eenvoudig en teen 'n lae koste. kliënt terugvoer Wie is ons Ons is 'n uitgekontrakteerde digitale media handel lessenaar wat jou in staat stel om in te lig, boek, hersiening en monitor jou digitale advertensie veldtogte maklik en doeltreffend. Jy het nou toegang tot die wêreld van doeltreffende digitale media te koop deur ADV en Real time bied sonder die behoefte om jou eie personeel of kundigheid te verhoog nog steeds professionele werk met jou. MMTD word aangedryf deur twee spesialis maatskappye en ons het omgery 150 veldtogte. Nadat loop meer as 150 veldtogte vir kliënte regoor die land, die span by MyMediaTradingDesk weet die vrae te vra, die strategie aan te pas en die optimalisering te voltooi om te verseker jy kry die beste resultate moontlik vir jou veldtogte. Ons kliënte het veldtogte oor Retail, Eiendom, Loterye, Reis, Belegging, Vermaak en meer hardloop. Het jy 'n blik hier by sommige van ons onlangse suksesse vir 'n paar van hulle. Gebeure Tuisblad Komende gebeure Meesters van Media Sales 17 November - 18, 2015, NYC E Visa Summit 6 Desember - 9, 2015, UT Meesters van Media Sales 8 Desember - 9, 2015 LA Soek Insider Summit 9 Desember - 12, 2015, UT Die afrekening Omma by SXSW 11-12 Maart, 2016, TX Omma Boston April 12, 2016, Summit Boston Publishing Visa 24 April - 27, 2016, FL Outfront Forum Onlangs gesluit Meesters van Media Sales 17 November - 18, 2015, NYC Bemarking Sokker in Amerika November 10, 2015, NYC Bemarking: Automotive November 9, 2015, NYC Digitale Out of Home Toekennings November 3, 2015, NYC Omma Chicago 27 Oktober - 28, 2015, CHI Publishing Visa Summit 11-14 Oktober 2015, NC Meesters van Media Sales 6 Oktober - 7, 2015, Chicago Omma Programmatiese Wys 1 Oktober 2015, NYC Omma Programmatiese Mobile 1 Oktober 2015, NYC Omma Programmatiese Video September 30, 2015, NYC Omma Programmatiese TV Trading Banke Gaan globale en Gedagte by Media Agencies Verlede week in Cannes, globale leiers van die vyf grootste houermaatskappy handel lessenaars byeengeroep vir 'n paneelbespreking wat deur die Rubicon Projek. Die geleentheid vind plaas op 'n dak teen die agtergrond van die Middellandse See, terwyl hy op die sypaadjie onder skeppende skarrel tussen die see partye en celeb-verpak sessies by die Palais des Festivals. Dit lyk waarskynlik dat, het hulle gehoor die frases wat oor 'n hoë rondgegooi bo hul koppe - frases soos "programmatiese direkte," "ontbondel data," en "agentskap inbedding" - hul begrip van hulle sou gewees het oor wat gelyk is aan hul Frans. Gedurende die hourlong ruil, die vyf mans het 'n bietjie meer eerlikheid oor die veranderende handel lessenaar model as wat hulle (of hul voorgangers) het in 'n vorige op die verhoog besprekings. (Miskien was dit die rose praat.) Hulle het in besigheid statistieke en gegradeerde lande op programmatiese groei / innovasie (Die groot vyf is die VSA, Nederland, die Verenigde Koninkryk, Frankryk en Australië) en programmatiese probleme (China). Recap tyd! Op die paneel was: - Brian Klein, uitvoerende hoof, Xaxis - Kurt Unkel, voorsitter, Vivaki AOD - Dominique Delport, Global MD, Havas (Affiperf) - Josh Jacobs, Global uitvoerende hoof, Accuen Media - Michael Brunick, SVP, programmaties, Magna Global - Moderator: Jay Sears, GM Revv koper, Rubicon Projek Sears skop af deur te vra die paneellede om hulself bekend te stel, deel hul globale koptelling, en kenmerkend groei 2012-2013. Grootte en Billings Brian Klein sê Xaxis het gegroei tot 300 werknemers en is op koers te lewer $ 400,000,000 in BILLINGS vanjaar - tot beduidend van verlede jaar. (WPP begin uitbreek inkomste die eenheid vanjaar se.) Hy sal 'n persentasie nie te gee nie, maar sê groei van verlede jaar is "fenomenaal." Dominique Delport wys daarop Havas Media Groep is 'n heel ander organisasie van dié van sy kollegas, met die handel lessenaar - genoem Affiperf - ten volle geïntegreerde en loop op dieselfde PL. "Ons kan óf Havas media entiteite, of Havas Wêreldwyd entiteite dien," sê hy. Havas het ses hubs in Parys, New York, Miami, Argentinië, Singapoer, en Dubai. Hy sê groei is "geweldig." Delport maak geen melding van tel kop of bydrae inkomste vir verhandeling lessenaar aktiwiteite. Josh Jacobs, wat Accuen wêreldwyd loop vir Omnicom (OMD / PHD), sê Accuen het 200 mense regoor die wêreld. Groei is "globale." Bondige! Kurt Unkel, president van Vivaki AOD, sê wêreldwye koptelling AOD is nou 225 oor 21 markte. Verlede jaar se bruto media spandeer was $ 200 miljoen, en groei vanjaar is 115% "tot dusver." Michael Brunick, wat onlangs die leisels by Cadreon Interpublic Groep se het toe dit onder die sambreel van Magna Global bou geplaas, sê die aantal werknemers is 200-plus wêreldwyd. International is 'n groot druk. Dit is tot 13 amptelike markte en is diens ander lande van die markte. Vrae begin. Sears vra Brunick uitwei oor Cadreon se vroeër genoem doel om 50% van alle media te koop outomatiseer deur 2016. Brunick reageer, "Daar is 'n verskil tussen outomatisering en programmatiese. Programmatiese is een komponent van die totale outomatisering ... Ons moet fokus as digitale, wat net 20% van ons totale besteding. " Hy voeg by tegnologie uitkontraktering is op die tafel vir dinge soos advertensie ops en handel. "Die fokus vanjaar is maksimalisering ons raamwerk vir wat ons kan doen in programmatiese, en ja, die verskuiwing van 'n baie dollars in gewaarborg." Sny Uitgewer Deals Sears vra Lesser oor strategie Xaxis se fokus op "premie direkte," eerder as beursverhandelde media. "Mense verwar die meganisme waarmee jy media programmaties te koop met die waarde wat ... Xaxis kan bring. Dit is nie noodwendig oor die gebruik van 'n DSP om 'n klomp van voorraad te koop van 'n advertensie ruil." Hy sê dit is 'n goeie begin, maar voeg by: "Ons wil ons kliënte te gee 'n onregverdige mededingende voordeel. As al wat ek doen met my kliënt is met behulp van 'n DSP tot-veiling-gebaseerde media te koop, dan gee ek my kliënt soveel voordeel as enige ander koper. " Nie goed genoeg nie! Xaxis wil 'n handel voordeel voeg deur te doen eksklusiewe uitgewer handel en verkoop dat die media aan kliënte by voorbaat. Hy sê data is saamgevoeg regoor adverteerders. Sears vra Jacobs om te praat oor die werk Accuen se op hierdie front. Hoe is dit uitspeel met Omnicom se kern media agentskappe? "OMD en PhD belê 'n groot bedrag in verhoudings met vooraanstaande uitgewers regoor die wêreld," sê hy. "Ons koopkrag gee ons 'n strategiese voordeel in die mark, maar dit is histories geskei. Ons is oor die data kant doen smart dinge met 'n shitty poel van media. Hulle is hier doen minder-data beïnvloed dinge met die beste inventaris in die wêreld. " Hoe Jacobs skep die beste van beide wêrelde? "Ons het 'n analise platform wat hardloop oor alles ... Ons is op soek om te sê aan 'n kliënt, 'Dis jou besluit, [maar] ons data en besluit dit is beter vir jou as 'n veldtog basis uitgewer-vir-uitgewer kan bring. " Dit vereis 'n sterk vennootskap met die agentskappe, wat ons lei na ... Inbedding Die Trading Desk AOD se Unkel sê: "As ons al hoe nader aan volle op inbedding, net met mense in die kantore te kry, dit is die kritieke punt om te werk in die rigting van." Sears ondertoe in inbedding. Wat is die verdeling van mense in kantore AOD se versus op die perseel by agentskappe in die familie Publicis Groupe? Unkel: "Almal is gebaseer op 'n kantoorruimte Ek betaal vir." Maar! Die meerderheid van die personeel bestee baie tyd in kantore in plaaslike markte. Die ander vier paneellede sê hulle het ten minste 'n paar mense werk voltyds (dit wil sê ten volle ingesluit) by die bedryfsagentskap vlak. Jacobs: "Een honderd persent van ons Amerikaanse besigheid is gediens deur mense wat sit in-kantoor by die media-agentskap." Groter prentjie: Gesentraliseerde advertensie ops, ingeboude dienste is die manier waarop dinge gaan. doeltreffendheid Spree Sears vra Brunick as IPG agentskappe soos UM sal koop sekere plekke om te stop of te neem sekere tegnologie. "Dit is nie dat hulle nie gebruik tegnologie, is dit dat hulle te veel te gebruik of hulle gebruik te veel op een slag," sê Brunick. Al die verskillende advertensie bedieners, RFP gereedskap, Workflow management, en bied stelsels voeg tot mors. "Digitale workflow is 'n probleem," sê hy. "Baie van dit spruit uit die aard van digitale faktuur en die versoeningsproses, wat natuurlik unsexy en 'n groot deel van hoe ons besighede het om te werk in terme van doeltreffendheid ... Dit is om slimmer oor wie ons werk met, hoe ons "weer om dit te doen." Dit gaan alles oor te help agentskappe doen meer persoonlike,-inhoud-gedrewe dinge. Balie Marges Sears wys daarop dat houermaatskappye is onder druk in hul kern media-agentskap besigheid. Boy, doen wat hulle wil dié handel lessenaar marges. Hoe doen hulle dit op skaal? Klein verwerp die veronderstelling: "Ek dink inherent in jou vraag is dat daar 'n truuk in die handel lessenaar wat outomaties genereer hoër marges as ander dele van die houermaatskappy." Nie so nie! "Dit is nie soos ons almal in 'n kamer gesit en vorendag gekom met 'n biz model wat speel tot ons voordeel." Die ander paneellede saam dit gaan nie oor die kantlyn, maar oor die versorging van die kliënt, terwyl die ontwikkeling van nuwe modelle vir die houermaatskappy. Jacobs: "Ons weet hoe om nuwe dinge te begin en voeg aangrensende waarde aan die kern missie van die media-agentskap." Brunick: "Dit gaan nie oor ons nie." Unkel: "Hoe weet ons die skaal wat uit en in staat stel om die res van die groep te goed doen om na 'n produk organisasie wees, verdien op die transaksie, dit is die dinge wat ons onderrig by 'n breër vlak." Data koöperasies Klein: "In Europa is daar meer openheid teenoor adverteerders saam met mekaar." Nie-mededingende adverteerders, dit is. Dit beteken nie veel gebeur in Noord-Amerika. Direkte kliënt Met betrekking tot Xaxis se direkte-tot-kliënt besigheid, sê hy, "Sommige adverteerders wil net gehore, en hulle hoef nie die vaardighede en bates wat 'n groot media-agentskap kan bied." Hierdie kliënte is geneig om afsydig staan ​​teenoor tegnologie te wees. "Hulle gee nie om hoe 'n DMP werk, hoe 'n DSP werk. Dis net 'Gee my gehoor." Ontbondel Uitgewer Data Sears neem waar dat uitgewers gewoonlik wil data met media bundel. Hy sê: "Dit is nie altyd die manier waarop jy ouens wil rol." Accuen se Jacobs spring in: "Tradisioneel gekoop ons data media saam ... en ons sal doen wat betrokkenheid jy toevallig te produseer op die webwerf." Maar vir een of ander uitgewers, "Ons waardeer hul data meer as ons waardeer hul aanbod ... en die uitgewer kant nog nie die gereedskap het om uit te vind wat dit is regtig 'n goeie by en hoe hulle kan gaan na die mark meer effektief." Klein: "Uitgewers ... nie verstaan ​​dat hulle waarskynlik 'n hoër opbrengs op beide van daardie bates kon bereik as hulle breek hulle uitmekaar innoverende en toekoms gefokus uitgewers begin om te besef dat daar soveel van 'n fokus op hul data as vir. hul voorraad. Parsing Global Markets Nuwe vraag: Watter land is die mees progressiewe in programmatiese in die aanvaarding van outomatisering? Almal sê die VSA lei - geen verrassing daar. Jacobs voeg by: "Ons sien 'n enorme bedrag van individuele lande wat werklik lewendige tegnologie stelsels te hê." Om innovasie ondersteun Accuen kan plaaslike mark buigsaamheid. Hy bied Nederland as 'n innoveerder. Unkel sê Frankryk spring uit. Brunick sê Australië is "baie progressiewe in aanneming en probeer nuwe modelle." Sears sê, in terme van aanneming / innovasie, "Ons wenners is Nederland, die Verenigde Koninkryk, Frankryk, Australië." En wat is die minste progressiewe? Dis Sjina rondom. Jacobs: "Uitgewers is baie sterker in China." Delport sê China en Indië is steeds die land van funksie selfone. "Dit is nog steeds programmatiese SMS." Sears sê Duitsland is taai in terme van die hantering van die verkope huise. Iets nuuts Ten slotte, Sears beveel die paneellede, "Vertel ons iets wat ons nie weet nie." Unkel: ". Jy het nie 'n idee van die politiek ons ​​deur hier Die feit dat ons staan ​​hier met geen aandele, geen onderstebo na wat die ander startups nie, ons het duidelik 'n passie vir 'n verandering." Delport: "As ons belê soveel geld in meting as wat ons doen in die tegnologie, die verskuiwing sal baie vinniger wees." Brunick: "Dit is belangrik vir jou al om die bedrag van verandering wat ons ondergaan op 'n daaglikse basis te verstaan." Klein: "Hoewel die tegnologie is baie belangrik, die mense, proses, en metodologie waarmee ons bou hierdie besighede is baie meer belangrik as die sagteware wat ons gebruik om die handel." Jacobs: "In 12 tot 18 maande gaan jy 'n bedryf wat is meer ingewikkeld, nie minder te sien Dit gaan moeiliker wees om mense te werf in hierdie tipe ondernemings.." Dit is 'n draai! Praat daaroor: So, is dit perfek? Nie heeltemal nie. Ad handel lessenaars kan adverteerders voel onseker omdat advertensie agentskappe hulle beheer kan krag swaai en stuur media koop rigting van hulle eie belang (dikwels na verwys as 'n interne of suster-maatskappy besig) te verlaat. Onsekerhede mag ontstaan ​​wanneer kliënte voel hul geld nie bestee word in hul beste belang en word in plaas spandeer in die belang van die advertensie agentskappe se so die agentskappe bou groter boeke van die besigheid en het die vermoë om hul kliënt lyste opblaas. Met die groei van die handel lessenaar het kritiek kom; nie almal is oordrewe. Die ANA lys gebrek aan deursigtigheid, dubbel kliënt betalings (bv beide die agentskap en handel lessenaar wins), botsende belange-voorgenoemde lessenaar optree as agent en koper, terwyl tussenhandel handel-plus gemerk-up media koste wat nie altyd Kosher. Verdere, sommige agentskappe kry kortings wat kliënte het geen idee word gehef. Is dit 'n groot konsep deurmekaar deur te veel burokrasie en gierigheid? Miskien. Online media te koop is 'n slim en tydige konsep, maar operasionele uitdagings en magstryd kan hierdie verskynsel ondergang wees.


No comments:

Post a Comment