Sunday, October 16, 2016

Trein Soos 'N Kampioen

Opleiding Lesplan Templates: Ontwerp vs. aflewering 'N Lesplan is 'n noodsaaklike hulpmiddel in die ontwerp van 'n hoë gehalte leerervaring. Wanneer dit kom by die lewering van 'n hoë gehalte leerervaring, kan jy iets 'n bietjie anders nodig. Ek het onlangs 'n post oor hierdie gratis lesplan sjabloon (kliek hier om daardie pos te lees, kliek hier om die lesplan sjabloon aflaai). As jy geneig is om PowerPoint of ander visuele hulpmiddels gebruik om jou lewering lei, dit is nie altyd maklik om te probeer om heen en weer flip tussen jou lesplan en jou skyfies. Die maak van 'n paar veranderinge aan die lesplanformaat kan help om jou lewering gladder te maak. Hier is 'n voorbeeld van 'n manier om jou visuele hulpmiddels te kombineer met jou lesplan ten einde niks val langs die pad as jy fasiliteer en te bevorder deur middel van jou visuele voorlegging te verseker (Klik hier as jy wil graag 'n vol-grootte monster af te laai) . Wat is 'n paar van jou wenke en strategieë om te verseker 'n gladde lewering? Die trein soos 'n kampioen blog is gepubliseer Maandae, Woensdae en Vrydae. As jy dink dat iemand anders kan dit interessant vind, moet asseblief slaag dit saam. As jy nie wil hê om 'n enkele, briljante post mis, is seker te klik "Volg" aan die bokant van die bladsy! Opleiding van die Afrigter: A Sjabloon Plan Free Les "Hoe kan jy jou gedagtes te organiseer?" Dit is 'n vraag wat ek altyd vra aan die begin van 'n trein die afrigter sessie. Sommige mense uiteen te sit hul gedagtes in PowerPoint. Sommige gebruik post-sy of stukkies papier. Sommige begin met hul doelwitte en doelstellings. Sommige sê dat hulle sekere aanbiedings soveel keer hulle nie meer nodig het om te "organiseer" hulle gedagtes gedoen het. Ek wil al my gedagtes bymekaar eers in 'n lesplan, dan sal ek bykomende materiaal te skep - blaaiborde, PowerPoint, aalmoese, werk hulpmiddels, ens Hier is 'n beeld van hierdie sjabloon. Klik hier as jy wil graag 'n PDF-weergawe van die lêer af te laai. Dink jy dalk wil om beelde van jou skyfies op jou lesplan dokument sluit? Dit vorige post bied 'n effens ander lesplan sjabloon: Opleiding Lesplan Templates: Ontwerp vs. aflewering Hier is 'n paar voordele wat ek gevind het in die gebruik van hierdie formaat: Anti-lesing Drie Check. Daar is drie kenmerke van hierdie lesplan Ive gevind nuttig om te verseker my lesse besig om en leerder-gesentreerde wees. Die artikel Doelwitte stamp my 'n aksie-georiënteerde,-deelnemer gefokus fondament (teen die einde van hierdie sessie sal leerders in staat wees om te beskryf of te verduidelik of plan of rolspel of model iets wees) te skep. Die maniere om te deel Assesseer aanspoor my om seker te maak dat as my doel beweer leerders sal in staat wees om iets te doen (soos lys die stappe vir 'n proses), dan Ill moet seker daar is 'n aktiwiteit in die lesplan wat leerders gee 'n geleentheid om my te wys wat hulle kan diegene neer te skryf. Die Instruksionele Ingenieurswese artikel laat my toe om te sien, 'n oogopslag, die aard van die aktiwiteite wat ek sal gebruik regdeur die sessie. Siek in staat wees om te sien of ek te veel van 'n soort van die aktiwiteit (lesing, groot groepbespreking, ens) in 'n ry het gestapel. Gebeurlikheidsbeplanning. Op meer as een geleentheid, het ek siek is of in die verkeer vassit of vir een of ander rede nie in staat is om 'n sessie te lewer. Toe ek stel 'n lesplan, dit is nie 'n woord vir woord script wat ek beplan om te sê, maar dit is gedetailleerde genoeg dat enigiemand met 'n basiese vlak van kennis van die onderwerp van die sessie kan lewer en oor die algemeen lyk asof hulle weet wat hulle praat oor. 'N Lesplan Biblioteek. Ek het dopgehou en dopgehou vol van hierdie lesplanne. Wanneer ek gevra om 'n sessie soortgelyk aan lewer, maar nie heeltemal presies soos 'n les wat ek gedoen het in die verlede, is dit maklik om een ​​van hierdie lêers trek en op te dateer nie. Ek kan ook hierdie lesplanne aan kollegas wat werk op soortgelyke projekte en wil nie weer die wiel te stuur. 'N Lesplan argief. Soortgelyk aan # 2, met 'n argief van vorige lesplanne red my 'n ton van die tyd en beplanning toe net ek 'n onderwerp een of twee keer per jaar te fasiliteer. Wanneer dit is daardie tyd van die jaar weer, ek trek die lêer, hersien wat ek gedoen het verlede jaar en maak aanpassings aan dinge wat nie heeltemal perfek was. Dink jy dit sou nuttig wees in die organisering van gedagtes vir jou komende aanbieding wees? As dit so is, drop my 'n lyn en laat my weet hoe jy van plan is om dit te gebruik. Het jy 'n ander of beter manier om jou gedagtes te organiseer? Drop 'n lyn en laat my weet hoe jy die organiseer van jou gedagtes. Die trein soos 'n kampioen blog is gepubliseer Maandae, Woensdae en Vrydae. As jy dink dat iemand anders kan dit interessant vind, moet asseblief slaag dit saam. As jy nie wil hê om 'n enkele, briljante post mis, is seker te klik "Volg" aan die bokant van die bladsy!


No comments:

Post a Comment